فراخوان تشکیل گروه طراحی نرم افزارهای اسلامی

در آستانه ی ماه مبارک رمضان، در نظر داریم گروهی تخصصی به منظور طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای اسلامی قابل استفاده بر روی کامپیوتر و موبایل تشکیل دهیم.

چنانچه تمایل یه عضویت در این گروه را دارید، آمادگی خود را از طریق این فرم اعلام فرمایید. (لطفا نوع و نحوه همکاری و تخصص خودتان را در فرم اعلام بفرمائید)

زمینه های همکاری شامل :

– مترجم انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و…

– تایپیست

خطاط

– گرافیست ، طراح و عکاس

– کارشناس علوم قرآنی

– کارشناس علوم اسلامی

– برنامه نویس موبایل برای دستگاه های Android و IOS و …

– برنامه نویس وب

– برنامه نویس کامپیوتر

– کاربر مسلط به نرم افزار های مالتی مدیا

این گروه به هیچ شرکت، موسسه، نهاد، سازمان، ارگان، گروه، دسته، حزب، دولت، انجمن، قوم، فرقه، اتحادیه، وابسته تخواهد بود.

نرم افزارهای اسلامی

توضیح:

بر اساس تحقیقات به عمل آمده یک خلا نگران کننده در نرم افزارهای شیعی-اسلامی کامپیوتر و موبایل (از جمله IOS, Android, BlackBerry) وجود دارد لذا تصمیم گرفتیم این خلا را پر کرده و با ارائه ی نرم افزارهایی با قابلیت های بالا و کاربرپسند طراحی و پیاده سازی کرده و آن را در اختیار علاقه مندان در سراسر جهان قرار دهیم. در این راستا، با تشکیل زیرگروه های مختلف، اقدام به ساخت نرم افزارهای تفسیر و قرائت و حفظ قرآن، ادعیه مفاتیح، صحیفه ی سجادیه، نهج البلاغه و نرم افزارهای عرفانی و اخلاقی و … خواهیم نمود و گامی موثر در اشاعه ی مذهب شیعه و پاسخگویی به نیازهای علاقه مندان برمی داریم.

در نظر گرفته شده طوری کارها بین افراد تقسیم شود که هر کس با صرف مقدار کمی وقت بتواند در این عمل خیر سهیم باشد.

شما نیز در صورت علاقه و تمایل می توانید در این امر خیر و باقیات الصالحات، شرکت کنید. برای این منظور می توانید از طریق این فرم آمادگی خود را اعلام فرمایید.(لطفا نوع و نحوه همکاری و تخصص خودتان را در فرم اعلام بفرمائید)

لطفا صلواتی بفرستید و ثواب آن را هدیه کنید به بنیانگذاران و بانیان عارفی که هزینه های راه اندازی و نگهداری این سایت را برعهده گرفتند

 

theme